Traži

Besplatna dostava iznad 69 €

Korisnički klub s popustom do 15%

hr

Trebate li savjet? +385 1 577 7044

(pon–pet 8:00–16:30)

Uvjeti poslovanja

Mi smo Rock Point a.s., sa sjedištem u Pragu 5 – Radotín, Vrážská 1507, 153 00, IČO 267 07 233, registrirani smo pri Općinskom sudu u Pragu, sp. marka B 7747

Naši podaci za kontakt su:

E-mail: eshop@rockpoint.hr

Tel. broj: +385 1 577 7044

Vodimo e-shop na www.rockpoint.hr.

I. Uvod

1. Ovi uvjeti uređuju naše međusobne odnose ako kupujete u našoj e-trgovini. Oni su dio kupoprodajnog ugovora. Međutim, ako se tijekom naše komunikacije dogovorimo o nečem drugom od onoga što je u ovim uvjetima, taj naš dogovor ima prednost.

2.Ovi uvjeti i odredbe odnose se na potrošače. Ako ne kupujete kao potrošač, na naše odnose vrijede opći pravni propisi.

3. Ukoliko vas zanimaju informacije o radu s osobnim podacima, možete ih pronaći na našim stranicama, u podnožju.

II. Ograničenja plaćanja i isporuke

  1. U našoj e-trgovini možete platiti na sljedeće načine:
    1. karticom
    2. trenutnim bankovnim transferom
    3. BAKALAR.
  2. Robu isporučujemo samo na području Češke i Slovačke, osim ako smo drugačije pojedinačno dogovorili.

III. Korisnički račun

  1. Na našoj web stranici možete kreirati vlastiti korisnički račun s kojeg možete naručivati ​​robu. Račun ali nije neophodno potreban, kod nas možete kupovati i bez njega.
  2. Molimo vas, čuvajte svoje pristupne podatke za račun. Redovno ažurirajte informacije i podatke koje unosite u svoj račun.
  3. Korisnički račun možda neće biti dostupan 24/7, ponekad moramo izvršiti održavanje ili popravak sustava. Ispričavamo se zbog eventualnih komplikacija.
  4. Vaš korisnički račun možemo ukinuti, posebice ako ga ne koristite dulje vrijeme ili ako njime kršite ugovorne ili druge zakonske obveze.

IV. recenzije

  1. Recenzije naših kupaca možete pronaći na našoj web stranici ili društvenim mrežama.
  2. Recenzije mogu napisati samo kupci koji su zaista kupili proizvod od nas.
  3. Recenzije nam mogu dati i kupci koji su kupovali putem korisničkog računa. Postavke u njemu neće vam omogućiti da date recenziju za proizvod koji nije sačuvan u korisnikovoj povijesti kupovine.
  4. Također provjeravamo recenzije neregistriranih kupaca, za koje provjeravamo e-mail uneseni u narudžbi s e-mailom navedenim ispod recenzije.
  5. Ostale recenzije o nama ili našim proizvodima možete pronaći na Googleu, društvenim mrežama i jeftinije.hr. Budući da su ih napisali korisnici na platformama trećih strana na koje nemamo utjecaja, te recenzije ne možemo provjeriti. Hvala na razumijevanju.

V. Naša roba

  1. U e-trgovini ćete pronaći informacije o proizvodu koji ste odabrali, uključujući dostupnost, rok isporuke i cijenu. Unatoč tome, s vama možemo sklopiti kupoprodajni ugovor pod drugim uvjetima koje ćemo posebno dogovoriti.
  2. Ukoliko je proizvod na našoj e-trgovini naveden kao raspakiran, otvoren, s nedostatkom ili s drugim sličnim razlogom sniženja, imajte na umu da nam ga iz tog razloga ne možete vratiti. Inače, reklamacije su uređene i općim pravilima za ove proizvode, koja možete pronaći u nastavku.
  3. Sve cijene uključuju sve poreze i naknade, isključujući troškove dostave.Troškove dostave ćete naći navedene u nastavku, kao dio procesa kupnje.
  4. Ako negdje navedemo cijenu koja je očito pogrešna, nismo vezani tom cijenom i između nas nije sklopljen ugovor.

VI. Narudžba

  1. Dodajte željeni proizvod u košaricu. Vodit ćemo vas kroz proces naručivanja korak po korak.
  2. U obrascu za kupnju pronaći ćete podatke o robi, količini i cijeni, možete odabrati način dostave, a tu će vam se pokazati i konačni iznos koji uključuje cijenu robe i trošak dostave. Na temelju tih podataka kreirate narudžbu (u daljnjem tekstu „Narudžba“)
  3. Prije slanja Narudžbe možete provjeriti i promijeniti podatke.
  4. Predajte svoju narudžbu klikom na gumb "KUPI ZA... EUR.
  5. Kupoprodajni ugovor je zaključen čim pošaljete Narudžbu i ona nam stigne u ispravnom stanju.
  6. Potvrdit ćemo primitak vaše narudžbe putem e-maila.
  7. Ako smatramo da je vaša Narudžba neobična (npr. zbog količine, neobičnih parametara itd.), možemo vas kontaktirati sa zahtjevom za dodatnu potvrdu. U tom slučaju kupoprodajni ugovor sklopit ćemo tek u trenutku obostrane potvrde ove narudžbe.
  8. Zadržavamo pravo otkazati Narudžbu ili njezin dio (odstupiti od ugovora) ako
    1. roba se razproda između ažuriranja zaliha
    2. postoji značajna promjena cijene kod dobavljača robe, a vi ne prihvaćate promjenu cijene
    3. postoji očita pogreška u cijeni robe
    4. dajete netočne ili lažne podatke za kontakt
  9. Troškove međugradske komunikacije u vezi s Narudžbom plaćate sami. Ali ti se troškovi ne razlikuju od uobičajenih cijena.

VII. Dostava

  1. Robu ćemo Vam dostaviti na način koji odaberete u košarici, na navedeni datum, na adresu koju ste unijeli.
  2. Provjerite robu odmah po primitku i obavijestite nas o svim nedostacima, idealno bez bezveznog odgađanja. Riješit ćemo ih u sklopu žalbenog postupka (više o tome u nastavku). Brz odgovor i dokumentacija s Vaše strane pomaže nam da i s poslovnim partnerima učinkovito riješimo problem. Hvala vam.

VIII. Plaćanje

  1. Podaci o cijeni robe s PDV-om uvijek su navedeni u ponudi pojedinog proizvoda.
  2. Kupoprodajnu cijenu i troškove dostave možete platiti:
    1. online kartičnim plaćanjem
    2. trenutnim bankovnim transferom 3. plaćanje pouzećem
  3. Ako plaćate pouzećem, ukupna cijena se plaća po primitku robe.
  4. Ako plaćate bezgotovinski, ukupna cijena naplaćuje se prilikom sklapanja ugovora. Robu šaljemo, a vrijeme isporuke počinje teći nakon što ukupna cijena sjedne na naš račun.
  5. Za svaku uplatu izdat ćemo vam poreznu potvrdu. Potvrdu ćemo vam poslati u elektroničkom obliku na navedenu e-mail adresu.
  6. Eventualni popusti se kod nas ne mogu kombinirati.

IX. Povrat robe (odustajanje od ugovora)

  1. Ako kod nas kupujete kao potrošač, možete odustati od kupoprodajnog ugovora. Ukratko, to znači da se kupoprodajni ugovor "otkazuje" - vi nama vraćate kupljenu robu, a mi vam vraćamo novac. Za ovu ostavku vrijede sljedeća pravila.
  2. Za neke proizvode nije moguće odstupiti od ugovora - ovisi o njihovom karakteru. To su proizvodi koji:
    1. su kvarljivi ili imaju kratak rok trajanja,
    2. sadrže snimku zvuka ili sadržaja ili računalni program, nalaze se u zatvorenom paketu i vi ste je uklonili,
    3. ste nakon isporuke nepovratno obradili s drugim proizvodima,
    4. izradili smo za vas prema vašim zahtjevima ili prilagodili vašim osobnim potrebama,
    5. isporučili smo u zatvorenom paketu i iz zdravstvenih ili higijenskih razloga ne mogu se vratiti nakon što ste razbili paket.
  3. U ostalim slučajevima robu možete vratiti u roku od 14 dana od primitka - bilo od strane vas ili od vas ovlaštene osobe (prijevoznik se u ovom slučaju ne računa). Ako smo robu isporučili u dijelovima, taj rok počinje teći od isporuke zadnjeg dijela, odnosno zadnjeg komada iz jedne Narudžbe. Ukoliko smo ugovorili redovitu isporuku robe za određeno razdoblje, rok od 14 dana teče od prve isporuke.
  4. S robom (s karakterom, svojstvima i funkcionalnošću) možete se upoznati u roku od 14 dana. Ali postupajte s njim prikladno i štedljivo - to jest, stvarno onoliko koliko je potrebno da se upoznate s proizvodom. Tako, na primjer, ako je uz proizvod priložen uzorak, provjerite odgovara li vam proizvod na ovom uzorku.
  5. Javite nam u roku od 14 dana da želite vratiti robu (i stoga odustati od ugovora ili njegovog dijela).
  6. Za povlačenje možete koristiti obrazac na kraju ovih uvjeta i odredbi, ali njegovo korištenje nije obavezno.
  7. U idealnom slučaju, dajte nam broj narudžbe, datum kupnje, bankovne podatke i način na koji vam trebamo poslati novac natrag. Ne morate navoditi razlog odustajanja od ugovora.
  8. Odmah po predaji ili barem dokazivanju da nam je roba predana na prijevoz natrag, vratit ćemo Vam iznos koji odgovara cijeni robe i plaćenim troškovima njezine dostave. Prema zakonu, imamo pravo povrata iznosa koji odgovara najjeftinijem načinu dostave koji ste mogli odabrati na našoj e-trgovini za dostavu predmetne robe.
  9. Povrat ćemo vam izvršiti na isti način na koji smo primili uplatu od vas, osim ako ne odaberete neki drugi način.
  10. Iznos ćemo vam vratiti odmah, najkasnije 14 dana nakon povlačenja. Međutim, možemo zadržati povrat novca sve dok ne primimo robu ili dok nam ne dokažete da ste je predali za prijevoz natrag do nas, ovisno što se dogodi prije.
  11. Robu nam pošaljite ili na drugi način dostavite na našu adresu najkasnije u roku od 14 dana od povlačenja.
  12. Robu vratite kompletnu, ne smije biti modificirana, istrošena ili oštećena. Imamo pravo procijeniti je li vraćena roba neoštećena, netaknuta i niste li joj svojim neadekvatnim rukovanjem umanjili vrijednost. Ako robu oštetite ili istrošite zbog nestručnog rukovanja ili nerazumnog testiranja, od vas možemo zatražiti naknadu za smanjenje vrijednosti robe i uračunati je u vraćeni iznos.
  13. Vi snosite troškove povrata robe.
  14. Ako odustanete od kupnje robe za koju smo vam poslali dar, taj smo dar poslali s tzv. klauzulom o odustajanju: u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora ili njegovog dijela, darovni ugovor se također oslobađa . Molimo vas da nam poklon pošaljete zajedno s robom, osim ako smo se drugačije dogovorili. Opet, imamo pravo kompenzirati bilo kakvu štetu u odnosu na vraćeni iznos.

X. Kako reklamirati nedostatke

  1. Odgovorni smo za to da roba nema nedostataka po primitku. To znači da kada ga uzimate, posebno:
    1. odgovara vašoj narudžbi (da je traženi proizvod u dogovorenoj količini, kvaliteti, funkcionalnosti, kompatibilnosti, interoperabilnosti ili ima druga dogovorena svojstva ili svojstva koja možete razumno očekivati i s obzirom na naše oglase i druge materijale od nas ili naših poslovnih partnera )
    2. ima dogovoreni pribor, pakiranje ili upute za uporabu, ako su potrebni
    3. odgovaraju dogovorenoj ili željenoj namjeni
    4. prikladni za svrhu za koju se roba ove vrste obično koristi 5. odgovara kvalitetu ili dizajnu uzorka ili originala 6. udovoljava zakonskim propisima
  2. Ako smo vas prije kupnje izričito upozorili da je neko svojstvo artikla drugačije i vi ste se složili s tim svojstvom, roba se ne može reklamirati za to svojstvo. Također nije moguće reklamirati artikal zbog nedostataka zbog kojih je snižen te smo Vas unaprijed obavijestili o tom razlogu sniženja.
  3. Ako se nedostatak pokaže u roku do 1 godine od primitka, smatra se da je artikal bio neispravan po primitku, osim ako to nije isključeno prirodom proizvoda ili nedostatkom. Ovaj rok ne teče (nakuplja se) tijekom razdoblja u kojem ne možete koristiti artikl u slučaju (opravdane) reklamacije.
  4. Artikal možete reklamirati ako se nedostatak pojavi u roku od 2 godine od primitka pošiljke. Ovaj rok ne teče (nakuplja se) tijekom razdoblja u kojem ne možete koristiti artikl u slučaju (opravdane) reklamacije.
  5. Nacionalni zakon nekih drugih zemalja može predvidjeti stroži tretman reklamacija, koji je reguliran relevantnim prebivalištem potrošača.

Kako podnijeti reklamaciju

  1. Robu možete reklamirati na bilo koji način. Nazovite nas, svratite, napišite e-mail ili pismo.
  2. Molim vas recite nam:
    1. Vaše kontaktne podatke na koje ćemo Vam javiti čim prigovor bude riješen
    2. kako se nedostatak manifestira i kada ste ga otkrili
    3. kako želite riješiti reklamaciju 4. bilo kakav dokaz o kupnji
  3. Pošaljite nam ili donesite neispravnu robu zajedno s obrascem za reklamaciju. Ponekad može biti dovoljno samo poslati nam fotografiju - javit ćemo vam.
  4. Pravilno pakirajte robu tijekom transporta kako biste izbjegli oštećenje. Imajte na umu da je za većinu reklamacija (i njihovu procjenu) potrebno poslati kompletnu robu - opet, u tom slučaju, idealno nas kontaktirajte unaprijed, dogovorit ćemo se ako je to i vaš slučaj.
  5. U slučaju prigovora, poslat ćemo Vam elektroničku pismenu potvrdu o podnošenju prigovora, te o postupanju po prigovoru.

Što možete tražiti

  1. Prije svega, od nas možete zatražiti popravak, dopunu ili zamjenu robe.
  2. Ukoliko je odabrani način nemoguć (npr. robe više nema na akciji) ili neopravdano skup (npr. dovoljno je isporučiti pribor koji smo zaboravili zapakirati), možemo prilagoditi vaš izbor.
  3. Možda ćete također željeti umjeren popust ili se povući iz ugovora. I u ovim slučajevima:
    1. kvar smo odbili otkloniti ili ga nismo propisno otklonili u roku određenom propisima ili je očito da ga ne možemo ili nećemo moći otkloniti
    2. nedostatak se manifestira više puta
    3. edostatak je znatan

Nije moguće odstupiti od ugovora (pa imate pravo samo na popust) ako je nedostatak neznačajan. Međutim, općenito se smatra da je to nedostatak značajnog karaktera.

Kako rješavamo reklamaciju

  1. Prigovor ćemo riješiti bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana, osim ako se drugačije ne dogovorimo. U protivnom možete raskinuti ugovor ili zatražiti razuman popust.
  2. O obradi reklamacije obavijestit ćemo Vas putem Vaših kontakt podataka koje ste ispunili prilikom reklamacije. Ako ne uzmete artikl natrag, možemo od vas zatražiti razumne troškove povezane sa skladištenjem artikla.
  3. Nadoknadit ćemo vam troškove koje ste namjerno napravili zbog legitimnog zahtjeva. Zatražite povrat novca što je prije moguće, najkasnije u roku od mjesec dana od isteka roka za reklamaciju, u suprotnom nećete imati pravo na ove troškove.

XI. Završne odredbe

  1. Prema Zakonu br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, imate pravo na izvansudsko rješavanje potrošačkog spora koji proizlazi iz kupoprodajnog ugovora. U tom slučaju možete se obratiti Češkoj trgovačkoj inspekciji (Središnji inspektorat - ADR odjel, Štěpánská 15, 120 00 Prag 2, e-pošta: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz ). Izvansudska nagodba se pokreće isključivo na Vaš prijedlog, u slučaju da se spor nije mogao riješiti izravno s nama. Prijedlog možete podnijeti najkasnije u roku od 1 godine od dana kada ste prvi put ostvarili svoje pravo koje je predmet spora s nama. Izvansudsko rješavanje sporova možete pokrenuti online putem ODR platforme, dostupne na ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Poslujemo na temelju obrtne dozvole. Nadzor provodi trgovački ured te, u mjeri u kojoj je to propisano zakonom, češka trgovačka inspekcija, kojoj se možete obratiti sa svim pritužbama.
  3. Ugovor je pohranjen kod nas, ali mu ne omogućujemo pristup.
  4. Ugovor sklapamo na češkom jeziku.
  5. Naši odnosi uređeni su pravnim poretkom Republike Češke. To ne utječe na prava potrošača koja proizlaze iz opće obvezujućih pravnih propisa.
  6. Sva prava na našu web stranicu, posebno autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafiku, zaštitne znakove, logotipe, proizvode i drugi sadržaj i elemente pripadaju nama. Zabranjujemo njihovo kopiranje, mijenjanje ili drugu upotrebu izvan okvira kupoprodajnog ugovora bez našeg pristanka.

U Pragu, 27. veljače 2024

Usporedba proizvoda zatvori

Artikal je dodan u usporedbu proizvoda.

Klub vjernosti

Ostvarite do 15% popusta i mnoge druge pogodnosti

Popusti na kupovinu do 15%

Za povrat robe imate do 14 dana

Služba za korisnike
pon–pet 8:00–16:30

Kolačići

Koristimo cookies za pravilno funkcioniranje vaše omiljene internetske trgovine, za prilagodbu sadržaja stranica vašim potrebama, za statističke i marketinške svrhe te za personalizaciju oglasa od strane Googlea i drugih tvrtki. Klikom na gumb "Prihvati sve" dajete nam svoj pristanak za njihovo prikupljanje i obradu, a mi ćemo vam pružiti najbolje iskustvo kupovine.

Vaše postavke kolačića

 

Nužni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Web-stranica ne može ispravno funkcionirati bez ovih kolačića.

Kolačići za postavke omogućuju web-stranici da zapamti podatke koji mijenjaju način na koji se stranica ponaša ili izgleda, kao što je vaš željeni jezik ili regija u kojoj se nalazite.

Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom.

Ovi kolačići koriste se od strane oglašivačkih i društvenih mreža, uključujući Google, radi prijenosa osobnih podataka i prilagodbe oglasa kako bi vam bili zanimljivi.